Pages

Tuesday, August 10, 2010

Bercuti ke Pulau Pinang

Pada tarikh 1 januari 2008, aku pergi ke P.Pinang untuk menghadiri majlis perkahwinan saudaraku yang berada di P.Pinang. Aku dan keluargaku bergembira sambil menikmati pemandangan di P.Pinang. Menyeberangi lautan melalui jambatan P.Pinang. Aku dan keluargaku bergambar sebagai kenang-kenangan untuk mengingati peristiwa tersebut.Setelah sampai di sana, aku makan di dalam dewan yang berhawa dingin, makanan yang disediakan sungguh enak. Aku rasa itulah aktiviti yang sesuai untuk pembukaan awal tahun 2008. Aku harap, aku dapat sekali lagi pergi kesana untuk menikmati suasana P.Pinang yang nian indah...

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

About Me

My photo
I am study at Sultan Yussuf School.i like to meet my friend.

Search This Blog